2016. február 4., csütörtök

Nem tűntem el!

Sziasztok!

Tisztában vagyok vele, hogy nagyon, de nagyon régen voltam aktív, de NEM, ismétlem, NEM tűntem el. 


Hamarosan jelentkezem a következő résszel! 


Addig is: csináltam a blognak egy Wattpados verziót, ahová az elejétől kezdve kerülnek fel a részek kicsit (NAGYON) átfogalmazva. Mivel a blog kezdete óta javult a fogalmazóképességem, ezért kicsit választékosabban átírom a már kész részeket. A történet marad, csak érdekesebb megfogalmazásban lesz elérhető! Akit érdekel, és szeretné olvasni, az IDE KATTINTVA MEGTALÁLJA!

Sajnálom, hogy ennyi időre eltűntem, de nem éreztem affinitást a történet folytatásához, most azonban visszatértem és nincs megállás!;)

Köszönöm a figyelmet!
~Hope♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen megjegyzést szívesen várok. :)