2016. május 10., kedd

106. fejezet - Párizs, ahol minden megváltozik

Miután a gépem landolt a párizsi reptéren, és mivel csak kézipoggyászom volt, sietős léptekkel indultam el oda, ahol az emberek várják a szeretteiket. Vártam, hogy engem is várjon valaki. Valaki, akit Harrynek hívnak. De nem találtam. Nemhogy Harryt, senkit sem, aki engem várt volna.
Gondoltam, hogy nem esem azonnal kétségbe, így leültem egy olyan helyre, ahonnan tökéletes rálátásom van, ha érkezne valaki a kezében egy táblával, amin az én nevem szerepel.
Csak ültem ott és szinte pislogás nélkül vártam. Perceken át, amik lassan órákba fordultak, de mindhiába. 
Gondoltam egyet és tárcsáztam az én göndörkémet. A harmadik csörgés után fel is vette.
- Szia! Na, mi újság? - kérdezte egy kicsit zavartan. Meglepett.
- Szia! Hogy mi újság? - kérdeztem egy kicsit mérgesebben a kelleténél. - Órák óta várok arra, hogy a reptérről valaki elvigyen hozzád, ha már te nem jöttél elém, és fogalmam sincs a pontos tartózkodási helyedről. - fakadtam ki.
- Melyik reptérről? - kérdezte értetlenül.
- Te ezt most komolyan kérdezed? Harry, ugye csak szórakozol? - nevettem fel kínomban. A vonal másik végéről azonban nagyon baljós csend jött válaszul. - Itt vagyok a párizsi reptéren, Harry. - válaszoltam kicsit olyan lemondóan, ugyanis a franciaországi, meghitt kiruccanásba vetett minden reményem szertefoszlott.
- Basszus! Teljesen elfelejtettem, hogy jössz. Vagyis nem azt, hogy jössz, hanem, hogy most. Egy órán belül ott vagyok. Csak ne mozdulj egy tapodtat sem! - hadarta és azonnal bontotta a vonalat.
- Semmi gond, Drágám! Miért is lenne baj, hogy megfeledkezel a barátnődről... Ez teljesen normális. - suttogtam a telefonomnak, habár teljesen tisztában voltam azzal, hogy már senki sem hallja és válasz sem jön rá.
Csalódott voltam. Annyi mindent reméltem ettől a hétvégétől, de úgy látom, csak nekem jelent sokat. A másik fél még az érkezésemről is megfeledkezik.
A körmömet babrálva, felhúzott térdekkel vártam Harryre, aki szavát betartva, egy órán belül meg is érkezett a nyomában fotósok és rajongók hadával.
- Szia! - állt meg előttem, de amikor látta, hogy nem mozdulok, a kezét nyújtotta, hogy azt megfogva álljak fel és menjünk. De nem tettem így. A lábamat leeresztve fontam össze karjaimat a mellkasom előtt. De még mindig ültem és csak néztem Őt. - Juci, kérlek! Nem beszélhetnénk meg ezt nyugodt körülmények között? - biccentett aprót a fejével a mögötte álló és minden egyes másodpercet megörökítő fotósokra. Nem akartam neki rosszat , és magamnak sem, így egy mosolyt erőltettem az arcomra.
- Szia, Harry! - álltam fel és szorosan magamhoz öleltem, majd egy szájra puszi után, kéz a kézben indultunk el a kocsijáig. 
Amíg be nem ültünk, végig mosolyogtam, de ahogy eltakartak minket a sötétített ablakok, az álarc lehullt. Minden érzésemet az arcomról olvashatta le, mert egy szót sem szóltam.
- Tudom, hogy dühös vagy. - kezdte felém fordulva, és nem úgy tűnt, mint aki indulni szeretne. - Hidd el, meg van a magyarázatom minderre. - mosolyodott el haloványan és már nyitotta volna újabb szóra a száját, de közbevágtam.
- Nem indulhatnánk? Zavar a hangzavar. - mondtam rá se nézve.
A szemem sarkából láttam, ahogy arca elkomorul és szó nélkül beindítja a kocsit, majd a gázra taposva, elhajtottunk. 
Az utat teljesen csendben tettük meg és ennek köszönhetően nagyon hosszúnak tűnt. Amikor viszont megérkeztünk, akaratlanul is mosoly húzódott a számra és a kedvem is jobb lett. A hotelnél senki sem tartózkodott a srácokon kívül, meg persze a dolgozókon kívül. Mindig kitalálnak valamit, hogy a nyugodt alvás és pihenés érdekében félrevezessék a rajongókat, most éppen egy másik hotelhez. Van, amikor ez bejön, és van, amikor nem. Most - számomra a legjobbkor - bejött! Nyugodt, lassú léptekkel közelítettük meg a hatalmas épületet. Bent ismerősnek mondható arcok fogadtak. Név szerint nem tudtam volna megmondani, kik voltak, de tudtam, hogy a turnén dolgoznak, ugyanis már találkoztam velük. Mosolyogva bólintottam, amikor ránk néztek, és válaszul is mosolygós arcokat kaptam, amik szintén egy bólintással üdvözöltek. 
- Juci! - kiáltotta el magát Niall, és már úton is volt felénk. - Rég láttalak! - vont magához, ami következtében elengedtem Harry kezét és én is szorosan magamhoz húztam.
- Én is téged! - mosolyodtam el ölelése közben. Kicsit meg is hatódtam. Hiányoztak. Mindannyian.
- Nem vagy éhes? - kérdezte elengedve testem a biztonságot adó karok közül.
- Nem igazán. - válaszoltam felnevetve.
- Ha meggondolnád magad, a büfében leszek. - mondta, majd el is indult az említett helyiség felé.
Nem válaszoltam, csak nevetve megráztam a fejem és a még mindig mellettem álló barátomra emeltem tekintetem. Elvesztem gyönyörű szemeiben, amik mosolyogva figyeltek, arca mégis komor volt.
- Kérdezhetek valamit? - figyeltem pislogás nélkül.
- Persze, de menjünk fel. Ott nyugisabb. - válaszolt, majd a lift felé igyekezett. Követtem, és perceken belül már a szoba ajtaját nyitotta ki előttem.
- Köszönöm! - mosolyogtam rá a vállam felett visszapillantva. Nem válaszolt, csak mosolyra húzta száját.
- Mit szeretnél kérdezni? - helyezte magát kényelembe és megpaskolta combjait, hogy üljek az ölébe, de én ehelyett mellé huppantam le.
- Tényleg elfelejtetted, hogy jövök? - szúrtam szemeibe tekintetemet. Hirtelen elnézett. Kerülte a szemkontaktust. - Harry, kérlek! Ha valami baj van, mondd el! Ha nem akarod, hogy itt legyek, csak szólj, és megyek is. - álltam fel és kétségbeesett hanggal győzködtem.
- Dehogy! Örülök, hogy itt vagy és hidd el, meg fogod érteni. Mindent. - nézett fel rám, ugyanis ő még mindig ült. Kezeivel megfogta csuklóimat és magához húzott.
- Nem szeretem az ilyen dolgokat. Feleslegesnek, csak gondnak érzem magam. Nem akarom, hogy egy púpként tekints rám, ami a hátadon élősködik. - mondtam, miközben mindkét kezem átvetettem tarkóján, ő pedig a derekamat kulcsolta át.
- Ezt most azonnal verd ki a fejedből! - nézett rám határozottan.
- Igenis, kapitány! - nevettem fel, amin ő is elmosolyodott.
- Szeretlek! Csak arra kérlek, hogy legyél türelmes és bízz bennem! - komolyodott ismét el.
- Én is szeretlek. - válaszoltam úgy, mintha az utána kimondott dolgokat meg sem hallottam volna, majd ajkaimat az övére tapasztottam.
Csókja olyan dolgokat is megmozgatott bennem, amiket eddig sosem. Levegő után kapkodva szakítottam meg a csatát, ugyanis, ha akkor nem válok el ajkaitól, nem lett volna megállás, és ezt Ő is érezte.  Szemeit a vágy feketesége borította el csak úgy, ahogyan az enyémet is. 
- Huhh! - mondtam ki hangosan, pedig nem akartam.
- Mi az? - húzta száját féloldalas mosolyra.
- Nem akarod te azt tudni. - mondtam és kiszabadítottam magam karjai közül. - A többiek? - kérdeztem mosolyogva.
- Valahol a hotel falai között.
- Csak én vagyok ezen a hétvégén veletek? - bombáztam a következő kérdésemmel.
- Azt hiszem, igen. - mosolygott továbbra is.
- Mennyire vagy fáradt? - néztem rá kicsit kihívóbban.
- Attól függ, mik a terveid. - jelent meg arcán újra az a gyilkos, féloldalas mosoly.
- Mi lenne, ha... - sétáltam közelebb hozzá, majd lábaimat feldobva a kanapéra, bepozicionáltam magam az ölébe. Kezeimet a tarkójára futtattam, egyikkel pedig néha tettem egy kis kitérőt a hajához. Ajkainkat milliméterek választották el, de nem hagytam, hogy megszüntesse, és én sem tettem.
- Ha? - kérdezett rá szinte suttogva. Hangja még rekedtesebbé vált. Ahogy kimondta ezt az egy szót, megcsókoltam. Egy másodpercet sem hezitált, azonnal kapcsolt. Éreztem, ahogyan megemelkedik az ülőhelyzetéből, majd a kanapét a hátamhoz simul. A pozícióváltás során egy pillanatra sem hagyta ajkaimat magukra. Kezeim a pólója szegélyét keresték, és amikor megtalálták, enyhén felhúzva azt a bőrét érintettem. Hiába, az ujjbegyeim szinte lángoltak felhevült testétől.
Az Ő kezei is vándorútra indultak, de amikor megtalálták volna a kitűzött célt, hirtelen megszakítottam a csókot.
- Nem fejeztem be a mondatot. - szólaltam meg, bár bevallom, nehezemre esett a beszéd. Harry Styles fölöttem könyökölt, miközben ajkaimat tépte. Lélegzetelállító és valamilyen szinten fogalmazásgátló is, ugyanis szinte mindent elfelejtettem, amit mondani szerettem volna.
- Akkor gyorsan tedd meg. - mosolyodott el egy pillanatra, majd ajkaim helyett a nyakamat csókolgatta, amitől kirázott a hideg. Rátalált a gyenge pontomra.
- Mi lenne, ha elmennénk várost nézni? - próbáltam folyamatosan beszélni és nem mutatni annak a jelét, hogy már-már megőrjített. A kérdésem után azonban megállt. A nyakamba lihegett, ami még mindig hihetetlen hatással volt rám, majd szépen lassan rám nézett.
- Komolyan mondod? - láttam a csalódottságot a szemeiben, de pont ez volt a célom. Tudom, gonosz dolog, de vissza akartam neki adni, hogy elfeledkezett rólam.
- Igen. - kuncogtam fel és óvatosan kimásztam alóla. - Indulhatunk? - néztem rá még mindig mosolyogva.
- Ezt még visszakapod. - hajtotta le a fejét, majd kezeivel próbálta takarni mindazt, amit elértem nála. - Adj pár percet és mehetünk. - suttogta arcomba és egy homlokpuszi után eltűnt a szemem elől. 
Egy önelégült mosollyal ültem le és vártam arra, hogy visszatérjen. Elég sokáig kimaradt, és nem is egyedül tért vissza, hanem plusz két fő társaságában. Meglepetésemre az egyik Eleanor volt, a másik pedig Louis. 
- Eleanor! - mosolyogtam rá, majd felálltam és megöleltem. - Harry azt mondta, csak én leszek. De örülök, hogy nem.
- Kezdetben úgy volt, aztán sikerült elintéznem, hogy jöhessen. - válaszolt El helyett Louis. Mondata után hozzám lépett, és üdvözölt.
- Baj, ha csatlakoznak? - kérdezte Harry rám nézve.
- Ez nem is kérdés. Naná, hogy nem. - mosolyom hamar egy vigyorrá változott. Izgatott lettem, de aztán beugrott valami. - Harry, kérdezhetnék valamit négy szem közt? - néztem rá aggódva. Egy bólintással jelezte, hogy igen, majd a fürdő felé indult, ahová követtem.
- Van valami gond? Ha nem akarod, akkor nem jönnek. - hadarta el, ami tőle szokatlan, ugyanis mindig szépen lassan és érthetően beszél.
- Mi van a tiltással? Nem akartam ezt a témát felhozni, de ha együtt látnak titeket, akkor nem lesz baj? - próbáltam finoman érdeklődni.
- Ha nem csak ketten vagyunk, nem baj. Most négyen leszünk. Emiatt ne aggódj! - ölelt magához és a fejem búbjára egy puszit nyomott.
- Rendben. - mosolyodtam el, majd magunkhoz véve a fontosabb cuccainkat, és beszerezve két biztonságit, már úton is voltunk. 
Egész végig Harry kezét szorongattam, ugyanis nem egyszer gyűlt össze nagyobb tömeg. Egyik ilyen alkalommal Eleanor felvetette az ötletet, hogy egy kicsit vonuljunk háttérbe, tehát menjünk el egy kávézóba. Intettünk, hogy egy kicsit lelépünk, majd nevetve futottunk el a legközelebb lévő kávézó ajtajáig.
Bent, rendelés után, leültünk egy asztalhoz, majd következett a csend.
- Van valami olyan dolog, amit megcsinálnál, de félsz tőle? - szakította meg a már lassan kínossá váló szótlanságot.
- Öhm.. azt hiszem, két dolog is. - mosolyodtam el. - És neked van ilyen?
- Igen. - hajtotta le a fejét és kezeit fürkészte. Azt hiszem, zavarban volt, vagy nem tudom.
- És mi az? Ha nem vagyok túl indiszkrét. - kérdeztem rá.
- Szeretem Louist, de a nyilvánosság előtt még egyszer sem csókolt meg. Tudom, hogy a rajongók miatt. Így egy kicsit könnyebb nekik elfogadni, hogy kedvencük "foglalt", és eléggé utálnak így is, szóval támogatom ebben, csak kíváncsi lennék, milyen érzés. - mondta végig olyan ábránddal a hangjában, amit letagadni nem tudott volna.
- Elmondhatom a véleményem? - kérdeztem meg mosolyogva.
- Persze.
- Szerintem a csók senkire sem tartozik, csak arra a két főre, akik csinálják. Sajnos, nekem több ilyenben volt részem, mint azt szerettem volna és hidd el, egyáltalán nem olyan felemelő érzés. Utána jelentkezik a bűntudat, hogy mégsem kellett volna, vagy hogy most hány rajongó szívét törted össze. Nem ér ennyit.
- Teljesen igazad van. - nézett a szemembe. - És mi az a két dolog, amitől tartasz? - kérdezte érdeklődő hangnemmel.
- Khm... - köszörültem meg a torkom. Most én jöttem zavarba.
- Na, ki vele! - nevetett fel.
- Még nem voltam együtt Harryvel úgy. - hadartam el gyorsan, remélve, hogy meg sem hallja majd, de nem így történt.
- Még nem feküdtetek le? - kérdezett vissza rá.
- Nem, még nem. - bámultam magam elé.
- Huhh, nála akkor te vagy a rekord. - mondata után hátradőlt a székében és elmosolyodott. - De sosem késő. Mármint, akkor a tökéletes, ha mindketten ugyanannyira akarjátok.
- De ezzel nincs is gond, szerintem legalábbis. Én csak félek. Mi van, ha nem ütöm meg azt a szintet, amivel eddig dolga volt?! - néztem rá, majd a pincérre, aki letette elénk a rendelt kávékat. Megköszöntük, majd Eleanor komoly arccal fordult felém.
- Ez butaság. Ha szeret, márpedig szeret, különben nem várt volna ennyit, akkor te vagy a legmagasabb szint, amivel valaha dolga lesz. Csak bízz magadban és benne!
- Köszönöm! - néztem rá hálásan.
- Semmiség. És mi a másik? - hangját újból a kíváncsiság töltötte meg.
- Az már nem ilyen meredek. Fekete, rövidebb haj. - nevettem fel a saját butaságomon.
- Szerintem jól állna. - mondta, majd kortyolt a kávéjából. - Miért nem csináltatod meg?
- Nem vagyok biztos magamban. A frufru takarja a homlokom, és ez egy kis menedéket nyújt. - nevettem kínomban.
- Van egy ötletem. - tette le italát az asztalra és előkapta mobilját. Hevesen írt, majd pár perc múlva választ is kapott.
- Mi az? - néztem rá kérdőn.
- Csak gyere velem! - ragadta meg csuklómat és szinte kiráncigált a kávézóból. Még jó, hogy előre fizettünk.
- Hová megyünk? - kérdeztem, miután sikerült felvennem a tempóját.
- Fodrászhoz. - nézett rám mosolyogva.
- Nem, én nem vállalom be. - álltam meg hirtelen.
- Juci, nincs miért aggódnod. Légy egy kicsit spontán. - biztatott, és mintha a fogamat húznák, mégis belementem.
Hamar odaértünk, majd El beszélt egy fiatal sráccal és már azon kaptam magam, hogy egy székben ülök, miközben a festéket kenik a fejemre. "Mibe mentem én bele..." - gondoltam magamban, de már nem volt visszaút.
Amíg én el voltam foglalva az önsajnálkozással, nem is vettem észre, hogy El eltűnt. Már csak akkor fogtam fel, amikor három hatalmas szatyorral tért vissza. 
- Ezek mik? - néztem rá kíváncsian.
- Meglepetés. - mosolyodott el.
Fura, de most egyáltalán nem volt kisebbségi komplexusom vagy bármi ilyesmi. Úgy éreztem, mintha ezer éve a barátnőm lenne, ő pedig úgy viselkedett, mintha ezer éve a barátnője lennék, pedig ez közel sem volt így. De bevallom, élveztem. Mindig is felnéztem rá, most pedig... Számomra még mindig hihetetlen, hogy ezt az életet én élem, hogy minden, amiről valaha álmodoztam, valóság.
Ahogy ebbe belegondoltam, kirázott a hideg. Leírhatatlan érzés. 
Körülbelül két óra hossza után lettem kész és meglepetésemre, rohadtul bejött. A fekete haj kiemelte a zöld szemem, az egyetlen dolgot, amit szeretek magamban. 


- Mit mondtam? - állt mögém El, miközben én a tükörképemet pásztáztam.
- Köszönöm, hogy rávettél! - fordultam meg és megöleltem.
- Majd csak ezek után köszönd! - tolt el magától és átnyújtotta azt a három szatyrot, amire rákérdeztem, hogy mik azok. Belekukkantottam az egyikbe és a számat tátva néztem rá. - Na, gyerünk! Arra van a mosdó, öltözz át! - bökött fejével mögém, és amikor nem mozdultam, megfordított és elkezdett tolni. 
Csak a mosdóban jöttem rá, hogy ez az enyém és hogy ezt ő intézte nekem. A ruha első látásra a szerelmemmé vált csakúgy, ahogyan a cipő és a kabát is. 


- Nagyon szépen köszönöm, de mivel fogom én ezt meghálálná? - kérdeztem a zárt ajtó mögül, ám válasz nem jött rá. - Eleanor? - szólítottam kicsit hangosabban, de semmi. Gyorsan magamra kaptam az összes dolgot, a levetett ruhámat pedig a szatyrokba dobáltam, majd résnyire nyitottam az ajtót.
- Mi lenne, ha nem Eleanornak hálálnád meg, hanem nekem? - állt előttem Harry. 


Nem tudtam hová tenni a dolgot, teljesen lesokkolódtam. És ekkor értettem meg mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen megjegyzést szívesen várok. :)